ALLES VOOR EEN GESLAAGD EVENEMENT!

Al ruim 20 jaar doen wij alles om jouw feest, jubileum of evenement te laten slagen. In 1995 zijn we met z’n tweeën enthousiast gestart vanuit onze garage met onze zelf in elkaar gelaste statafels. En met dat zelfde enthousiasme zijn we gegroeid naar een ervaren en professionele organisatie met +/- 30 werknemers.

Altijd vanuit de overtuiging dat ieder feest, jubileum, open dag, bruiloft of evenement op een professionele en toch betaalbare manier wordt neergezet. Zodat alle ingrediënten voor een geslaagd event aanwezig zijn en mensen optimaal kunnen genieten. We zorgen ervoor dat altijd de juiste snaar wordt geraakt en de juiste sfeer wordt gecreëerd.

Sinds 1998 zitten we op onze locatie aan de Genenberg in Sint-Michielsgestel en hebben we onze ruimte in 20 jaar tijd verdubbeld. Een breder en dieper assortiment zodat we iedere zakelijke en particuliere gelegenheid kunnen bedienen.

In 2015 werd daar nog een persoonlijk hoogtepunt aan toegevoegd. Marcel en Frans werden namelijk benoemd tot Ondernemers van het jaar in Sint-Michielsgestel.

ONZE EFFICIËNTE WERKWIJZE

Er komt vaak nogal wat bij het plannen van een feest, event of gelegenheid kijken. Wij weten als geen ander dat er met genoeg dingen rekening gehouden dient te worden. Vandaar dat wij als Party-Time erg flexibel zijn in onze werkwijze.

  • De prijzen op onze webshop zijn voor de eerste gebruiksdag. Het is uiteraard ook mogelijk om spullen voor een langere periode te huren. Informeer even naar de mogelijkheden.
  • Materialen kunnen een dag eerder bezorgd/afgehaald worden en een dag later weer opgehaald/retour gebracht worden.
  • We komen de materialen uiteraard ook bezorgen. Onze huurprijzen zijn exclusief transportkosten en de kosten zijn per stad/dorp verschillend. Zie onze prijslijst voor een actueel overzicht.
  • Naast het bezorgen van de spullen, is het ook mogelijk om het door ons op te laten bouwen. Informeer altijd even naar de mogelijkheden en bijbehorende kosten.
  • Wij werken op basis van nacalculatie met onze dranken. Dit betekent dat we enkel de aangebroken flessen en fusten drank in rekening brengen. De onaangebroken dranken nemen we gewoon weer retour.
  • Het gebruikte servies en glaswerk zien wij graag schoon retour. Het is ook mogelijk om dit ongewassen terug te sturen, hier rekenen we echter dan wel schoonmaakkosten voor.

DUURZAAM ORGANISEREN

Als meesters in het organiseren van feesten en partijen hebben we de afgelopen 20 jaar een flinke dosis ervaring opgedaan. Deze ervaring zetten we maar al te graag in om iedere gelegenheid zo duurzaam mogelijk te organiseren. Iedereen heeft zijn of haar verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een goed milieu.

Tijdens de organisatie van een evenement richten we alles zo duurzaam mogelijk in. Denk hierbij aan het gebruik van stroom, energie en het scheiden van afval.

  • Energiezuinige apparatuur
  • Recyclebare materialen, ook na levensduur
  • Zoveel mogelijk Ledverlichting in gebruik en verhuur

Daarnaast hebben we bij Party-Time een wagenpark van minimaal euro 5 en scheiden we onze afvalstoffen. Kortom, we zijn constant op zoek naar manieren om duurzaam organiseren op te nemen in onze aanpak, ons assortiment en onze dagelijkse werkzaamheden.

1 week geleden

Party-Time Verhuur & Organisatie

Na een drukke voorzomer te hebben gehad, hebben we ons na de bouwvakvakantie ook niet hoeven te vervelen. Met veel leuke en verschillende partijen. Van het verzorgen van een complete bruiloft tot het verhuren van één koffiezetapparaat met twee kannen. Al met al hebben wij een top zomer gehad! Hierbij een kleine impressie van de afgelopen weken. ... MeerMinder

 

Reageer op Facebook

Goed bezig 👍

1 maand geleden

Party-Time Verhuur & Organisatie

Een Oktoberfest feest in het vooruitzicht? Deel like en win het ultieme decoratiepakket voor jou Oktoberfest t.w.v. € 45,- !! Reageer met jou Oktoberfest kreet, waardoor wij weten dat jij dit decoratiepakket moet winnen.

Het Oktoberfest staat weer voor de deur en is het grootste volksfeest van Duitsland dat wordt gehouden in München. Het volksfeest bestaat al sinds 1810 en is inmiddels tot een gigantisch feest uitgegroeid, met meer dan 5 miljoen bezoekers per jaar. Oktoberfest vindt dit jaar plaats van zaterdag 22 september tot maandag 8 oktober.

Ook in Nederland heeft Oktoberfest inmiddels zijn weg gevonden en vinden er dit jaar weer verschillende Oktoberfesten plaats. Party-Time heeft al vele jaren verschillende feesten mee mogen verzorgen en is ook dit jaar weer klaar voor Oktoberfest. Wij kunnen niet wachten op de openingskreet: ‘’O’zapft ist!’’ (Beiers/Duits voor ‘’Het is getapt!’’). ... MeerMinder

2 maanden geleden

Party-Time Verhuur & Organisatie

Uw zoon of dochter 21 jaar? Organiseer dan een 21-diner! Ook daarvoor kunt u bij Party-Time terecht. Maar wat is nu eigenlijk een 21-diner?

Het is een trend welke is overkomen waaien uit Amerika en de laatste jaren ook Nederland heeft veroverd. Wat begon als een traditie onder studenten is langzaam uitgegroeid tot een landelijk fenomeen.

21 jaar is een bijzondere leeftijd, vandaar dus ook een bijzonder feest. Het is de leeftijd dat de jarige volgens de wet officieel volwassen is. Traditioneel is de dresscode voor mannen een pak en vrouwen een mooie jurk met hoge hakken. Steeds vaker wordt het 21-diner gecombineerd met een thema.

Het 21-diner wordt thuis bij de ouders gehouden, waarbij de ouders al het werk doen. Zij koken, maken de borden op, serveren en last beat not least, ruimen ook nog eens alles op. Dat alles om de jarige job en zijn of haar vrienden een onvergetelijke avond te bezorgen. (met hulp van de materialen van Party-Time) ... MeerMinder

 

Reageer op Facebook

Zoals je ziet zijn we ons al een beetje aan het voorbereiden Marte Schepers😁

Mooi idee voor Jolijn... Moeten we alvast een datum vrij houden haha

Ja met een super ook en geweldige bediening
Anja van Kessel Dave Schwiebbe

Leuk idee

Moooi 👍🏼

Hebben wij al gedaan hè Willeke van Berkel😀

Zo Jolijn Kapteijns dat beloofd wat

Myra Breman

+ Bekijk meer reacties

Laad meer