21 diner organiseren

Inmiddels is een 21 diner een populaire manier om je 21e verjaardag te vieren. Een chique diner met thema, vaak gehouden in het ouderlijk huis, waar groots wordt uitgepakt. Dit brengt een heerlijke avond waarin alles tot in de puntjes verzorgd is. Het bereiken van de leeftijd 21 is namelijk iets speciaals dat niet onopgemerkt voorbij mag gaan. Hoe pak je de organisatie van een 21 diner aan? Waar begin je? En hoe zorg je dat je alles geregeld krijgt? We hebben de beste 21 diner tips op een rij gezet. Daarbij staat alles op een rij om het perfecte diner te organiseren voor een onvergetelijke avond.

De locatie van je 21 diner

Traditiegetrouw wordt een 21 diner in het ouderlijk huis van de jarige georganiseerd. Dit is een symbolische plek waar alle vrienden van de jarige samenkomen om tijdens een uitgebreid diner de verjaardag te vieren. Het is natuurlijk erg stijlvol om de gehele avond volgens een thema in te richten. Inmiddels hebben wij menig locatie omgetoverd tot een chique 21 diner. Van stijlvolle tafels en stoelen tot aan tafellinnen, luxe servies en tafelaankleding zoals kandelaars, een tafelstuk en ballonnen.

Het thema van je 21 diner

Een geslaagd 21 diner bevat uiteraard ook een leuk thema. Het thema is hierbij geen onbelangrijke keuze, want dit komt in veel aspecten terug van het diner. De uitnodiging, het menu en de gehele aankleding moet hier namelijk op aan sluiten. Daarnaast zit hier ook een dresscode aan verbonden zodat de sfeer al direct wordt gezet. We hebben hieronder ter inspiratie enkele voorbeelden van aangeklede locaties neergezet. Heb je moeite met het selecteren van een thema? We geven je hierin graag advies en bespreken de mogelijkheden met je door.

Uitnodiging voor 21 diner

Wat is je 21 diner zonder een mooie uitnodiging? Maak daarom een gastenlijst van de mensen die je allemaal bij jouw 21 diner wil hebben. Als je er zeker van wil zijn dat er zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn bij de viering van jouw 21e verjaardag is het handig om in een vroeg stadium een ‘Save the date’ de deur uit te doen. Het is erg leuk om de uitnodiging 21 diner compleet in stijl van je thema te doen. Dit zet namelijk al direct de juiste toon.

21 diner menu

Het belangrijkste van een diner is uiteraard het eten. Bij een 21 diner is het gebruikelijk dat de ouders het diner verzorgen, alhoewel het natuurlijk wel slim is om dit af te stemmen. Maak een menukaart in de stijl van het thema. Vind je het lastig om een geschikt 21 diner menu samen te stellen? We denken graag met je mee over gerechten die in de stijl van het thema passen of informeer eens naar de mogelijkheden bij een van onze cateraars. Maak door middel van naamkaartjes de tafelschikking duidelijk. Tussen de gerechten door wordt er daarnaast vaak een speech gehouden of een liedje gezongen door de gasten.

It’s party-time!

Het is verstandig om een 21 diner goed voor te bereiden zodat alles soepel en in stijl verloopt. Dit zorgt ervoor dat je de avond zelf kunt genieten. Bij Party-Time beschikken we over alle denkbare materialen die voor een chique diner nodig zijn en die ook perfect binnen bepaalde thema’s passen. We denken graag met je mee zodat jij samen met je ouders het perfecte 21 diner kan organiseren.
Een 21 diner organiseren in de omgeving van Den Bosch, Eindhoven, Veghel, Uden, Tilburg en omstreken? Party-Time Verhuur & Organisatie heeft alles in huis voor een onvergetelijke 21e verjaardag.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Pop-up Dranken-Drive-Inn Party-Time vrijdag 3 april 2020,

Helaas zal het corona virus onze drank voorraad niet laten krimpen. Daarom willen wij ons drankenmagazijn leeg verkopen, om na deze crisis met een verse voorraad te kunnen starten.
Wij bieden nu onze drankenvoorraad aan met een korting van 20 % !! (op=op)

Hoe werkt het? Ga naar onze website partytime-verhuur.nl kies voor direct bestellen, ga naar frisdranken en/of alcoholische dranken en bestel de gewenste dranken (frisdranken minimale afname 6 flessen) kies voor zelf ophalen en vul bij opmerkingen in: actie 20% korting en uw kenteken waarmee u de bestelling komt ophalen.

Vul uw adresgegevens in en verzend de aanvraag, vervolgens checken wij de beschikbare voorraad, zetten de emballage erbij en wij sturen u een bevestiging met een betaalverzoek via de mail. U betaald het bedrag en wij zetten alles klaar. Vrijdag 3 april tussen 11.00 en 14.00 uur kunt u de bestelling vervolgens ophalen.

De bestellingen worden op kenteken klaargezet en vanwege de geldende maatregelen vanuit de overheid zullen wij de bestelling in uw auto zetten. Zodat er geen klantencontact plaatsvindt en we gepaste afstand van elkaar houden. Houdt uzelf ook aan de geldende maatregelen. Heeft u ziekte verschijnselen blijf binnen en houdt netjes 1,5 meter afstand van elkaar.
... MeerMinder

Heb je nog extra koel- en of vriescapaciteit nodig in deze tijd? Of extra tenten voor grotere kantinecapaciteit of voor toegangscontrole? Bel gerust! Zojuist nog tenten geplaatst en ingericht voor grote snoepfabriek, zodat de productie door kan gaan! Wij staan te springen om werk! Delen stellen we heel erg op prijs! ... MeerMinder

Reageer op Facebook

En wel bij de grootste chocoladefabriek ter wereld!

Mooie foto Marcel!

Goed bezig

Jordie Suppers

View more comments

In deze uitzonderlijke tijden ook een kort bericht van onze kant. We laten je graag weten hoe wij omgaan met het Corona virus. Wij doen er alles aan om -in de eerste plaats- zelf gezond te blijven. En natuurlijk iedereen zo goed mogelijk te helpen met de uitdagingen die er nu al zijn en die nog zullen komen. Zo zijn we aan het kijken of we bedrijven met onze chauffeurs of wagens te hulp kunnen schieten. Bent u of kent u een bedrijf die door deze omstandigheden wagens of chauffeurs te kort komt. Neem dan contact met ons op, om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

De volledige sluiting van Horeca gelegenheden en het verbieden van evenementen groter dan 100 personen heeft voor ons grote gevolgen. Hierdoor hebben wij besloten om onze openingstijden aan te passen. Het kantoor zal gesloten zijn in ieder geval tot 6 april, tot nadere berichtgeving. Uiteraard blijven we bereikbaar voor u:

Telefoon: 073-5516763
Website: www.partytime-verhuur.nl
Mail: info@partytime-verhuur.nl

Wilt u toch een afspraak op kantoor, neem even telefonisch of via de mail contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt en iedereen succes en sterkte de komende tijd!
... MeerMinder

In deze uitzonderlijke tijden ook een kort bericht van onze kant. We laten je graag weten hoe wij omgaan met het Corona virus. Wij doen er alles aan om -in de eerste plaats- zelf gezond te blijven. En natuurlijk iedereen zo goed mogelijk te helpen met de uitdagingen die er nu al zijn en die nog zullen komen. Zo zijn we aan het kijken of we bedrijven met onze chauffeurs of wagens te hulp kunnen schieten. Bent u of kent u een bedrijf die door deze omstandigheden wagens of chauffeurs te kort komt. Neem dan contact met ons op, om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.  

De volledige sluiting van Horeca gelegenheden en het verbieden van evenementen groter dan 100 personen heeft voor ons grote gevolgen. Hierdoor hebben wij besloten om onze openingstijden aan te passen. Het kantoor zal gesloten zijn in ieder geval tot 6 april, tot nadere berichtgeving. Uiteraard blijven we bereikbaar voor u:

Telefoon: 073-5516763 
Website: www.partytime-verhuur.nl 
Mail: info@partytime-verhuur.nl  

Wilt u toch een afspraak op kantoor, neem even telefonisch of via de mail contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Alvast bedankt en iedereen succes en sterkte de komende tijd!Image attachment

Reageer op Facebook

Heel triest, succes en sterkte!👊

Jullie ook sterkte met deze bizarre situatie!🍀

Triest voor jullie en mooi dat jullie hulp aanbieden.

Heel veel sterkte ook voor jullie een hele strop👍🍀

Sterkte🍀

Ik ga hem delen, wie weet hebben bedrijven chauffeurs en wagens nodig? 👍🏼

Ook jullie heel veel sterkte!!

Sterkte in deze lastige tijd!

Jullie ook veel sterkte

Verschrikkelijk....Sterkte allemaal! 💪💪

Ik ga jullie mooie gebaar ook delen!!! Top!!!

Sterkte!

Luc van den Hurk iets voor jullie wellicht? Binnenlandse ritjes?

Rene Heerkens?

Voor jullie ook veel sterkte en succes!!!

View more comments

Laad meer