Veelgestelde vragen
Hieronder staan onze meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via 073-5516763 of mail naar info@partytime-verhuur.nl.
Service & Contact
- Maandag 08:30 – 17:00 uur
- Dinsdag 08:30 – 17:00 uur
- Woensdag 08:30 – 17:00 uur
- Donderdag 08:30 – 17:00 uur
- Vrijdag 08:30 – 17:00 uur
- Zaterdag Gesloten
- Zondag Gesloten
Ja, dat is zeker mogelijk. Wij hebben een showroom waar ons servies, bestek, glaswerk en andere materialen staan opgesteld. Voor de overige grotere materialen staan onze medewerkers klaar om het aan u te laten zien, mits deze niet verhuurd zijn op dat moment.
Voor storingen of spoed kunt u ook buiten de openingstijden telefonisch contact met ons opnemen op 073 5516763. Toets 1 en u wordt doorgeschakeld naar de storingsdienst.
(Ma t/m Zo bereikbaar tot 23:00 uur).
De allereerste stap is natuurlijk altijd om voor de zekerheid te kijken of de stekker daadwerkelijk in het stopcontact zit en of er stroom op de groep zit (dit is eenvoudig te testen door even een radio of een lampje op de groep aan te sluiten). Vervolgens is het belangrijk om te kijken of de groep niet overbelast is. In een gewone stroomgroep in huis kunt u ongeveer 3680 watt stroom tegelijk halen. Bekijk dus goed of er niet te veel apparatuur op een groep staat. Bij elk product op onze website staat het aantal wattages. Door dit bij elkaar op te tellen heeft u het gebruik in wattage. Gaat u over de 3600 watt heen of zit u tegen het randje dan raden wij u aan om de apparatuur over meerdere groepen te verdelen. Een veel gehoord probleem bij koffiezetapparatuur of waterkokers als de groep overbelast is; hij wordt wel warm, maar niet heet.
Haspels altijd helemaal afrollen. Bij overbelasting schakelt de haspel uit, verwijder 1 of meerdere stekkers en druk vervolgens het beveiligingsknopje in om de haspel weer te activeren.
Komt u er niet uit? Bel dan naar 073 5516763.
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de levering laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten. Dit voorkomt discussies en wellicht zijn we nog in de gelegenheid om het probleem op te lossen.
Heeft de klacht betrekking op een lopend evenement en is er haast bij? Neem dan telefonisch contact met ons op via 073 5516763.
Niet-urgente klachten kunnen per mail worden gestuurd naar info@partytime-verhuur.nl. Leg in de mail duidelijk uit wat het geval is en onderbouw, wanneer mogelijk, door een foto mee te sturen. Vervolgens neemt één van onze medewerkers per telefoon of per mail contact met u op om tot een gepaste oplossing te komen.
Bestellingen & offertes
U dient altijd van te voren een offerte aan te vragen. Dit kan via onze webshop, zo hebben we meteen de juiste NAW-gegevens. Voor alle manieren geldt dat uw bestelling minimaal 2 werkdagen voor levering aan ons doorgegeven moet zijn. Lukt het u niet om voor deze tijd uw bestelling te plaatsen neem dan telefonisch contact met ons op. Middels dit telefonisch overleg wordt er gekeken of uw bestelling nog uitgevoerd kan worden. Wellicht dat het nog via ons eigen wagenpark gebracht kan worden of haalt u de materialen zelf op?
Wij streven ernaar uw vrijblijvende offerte op de dag van aanvraag naar u te sturen.
Onze website geeft geen voorraden weer. Mochten wij de gekozen materialen niet meer beschikbaar hebben, gaan we samen op zoek naar een passend alternatief.
Mocht u langs willen komen bij ons op kantoor, dan kunt u telefonisch of via de email een afspraak maken. Zeker bij bruiloften en grotere partijen heeft dit onze voorkeur. We hebben dan de mogelijkheid om u te adviseren en we kunnen de materialen laten zien. We maken direct een offerte op maat voor u.
Als u een offerte van ons heeft ontvangen, zijn er nog geen materialen voor u gereserveerd. Bij een akkoord van u op de offerte wordt gekeken of de gewenste materialen beschikbaar zijn. Geeft u daarom zo spoedig mogelijk door of een offerte doorgaat.
Van uw bestelling krijgt u altijd een orderbevestiging. Het is belangrijk dat u deze goed controleert. Staat bijvoorbeeld het afleveradres goed vermeld? Kloppen de aantallen en is de juiste datum ingevuld? Uw order wordt uitgevoerd zoals op de orderbevestiging vermeld.
Wijzigingen in de bestelling kunnen tot uiterlijk 2 werkdagen voor de levering worden doorgegeven per mail. Het beste kunt u een reactie geven op de opdrachtbevestiging die wij hebben verstuurd.
Heeft u een wijziging één dag voor de levering? Neem dan even contact met ons op om te bekijken of dit nog mogelijk is. Op voorhand kunnen wij dit helaas niet garanderen.
Bij annulering/opzegging van de opdrachtbevestiging, zullen annuleringskosten in rekening worden gebracht. Deze bedragen
- 25% van de som bij opzegging tot 16 weken voor levering
- 50% van de som bij opzegging in de periode 16 tot 12 weken voor de levering,
- 75 % van de som bij opzegging 4 tot 12 weken voor de levering
- 100 % van de som bij opzegging in de laatste 4 weken voor levering.
Deze tarieven zijn ook terug te vinden in onze algemene voorwaarden.
In uitzonderlijke gevallen kunnen deze kosten veranderen.
Indien goederen worden afgehaald, kan dat van maandag t/m vrijdag vanaf 8.30 uur tot 17.00 uur tenzij anders is afgesproken. De goederen dienen weer te worden geretourneerd op de afgesproken dag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Het adres is: Genenberg 1c 5271 SC Sint-Michielsgestel.
Bezorging
Bezorgen en ophalen van de goederen in de regio kunnen wij verzorgen tegen scherpe transportkosten. Prijs per woonplaats vindt u in onze webshop. Onze transportkosten zijn berekend op retourbasis (totaal prijs voor bezorgen en ophalen). Voor transport buiten de regio hanteren wij €1,10 per gereden kilometer x 4 (2 x heen, 2 x terug). Berekend met Google Maps.
Alle goederen worden aangeleverd in kratten op rolcontainers. Deze emballage goederen (lege kratten en rolcontainers) blijven op het afleveradres staan. Bij het ophalen van de goederen dient alles weer transportklaar te staan, zoals u de goederen van ons ontvangen heeft, op dezelfde locatie als waar de goederen zijn afgeleverd.
Tip: Maak een foto bij levering, zo weet u hoe alles weer terug op de rolcontainers hoort.
Zowel bij levering als bij het ophalen van de goederen verwachten wij dat er een verantwoordelijke aanwezig is om de goederen over te dragen. De goederen worden op de begane grond afgeleverd, mits er geen trappen of andere obstakels in de weg staan, direct achter de eerste drempel op een vrije laad- c.q. loslocatie.
De aflever- c.q. ophaallocatie dient zich te bevinden op een verharde ondergrond (asfalt, bestraat of rijplaten.) Dit geldt tevens voor de aanrijdroute. Dus geen grind of andere onverharde wegen. De afstand tussen de aflever- c.q. ophaallocatie en ons transportmiddel mag maximaal 10 meter bedragen.
U dient rekening te houden met de bereikbaarheid van onze transportmiddelen. Wij vervoeren onze goederen door middel van vrachtwagens die een vrije doorgang nodig hebben van 4 meter breed, 4 meter hoog en een lengte hebben tot maximaal 16 meter, met een totaalgewicht van 40 ton. Indien er afwijkingen zijn met betrekking tot bovenstaande, dienen hierover vooraf afspraken te worden gemaakt, voor het aangaan van de huurovereenkomst. Dit dient u schriftelijk bij ons aan te geven. Dit om te voorkomen dat wij achteraf genoodzaakt zijn de extra gemaakte kosten in rekening te moeten brengen.
Als onze chauffeur voor een dichte deur staat en ook telefonisch geen contact krijgt zal hij zijn route vervolgen. We proberen het een dag later nogmaals. Voor deze extra keer rijden zullen wij extra transportkosten in rekening brengen.
Eventuele wachttijden worden op nacalculatie in rekening gebracht. Zodra niet alle goederen transportklaar staan en wij op een later moment de resterende goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten in rekening gebracht.
Onze transporttarieven zijn berekend op basis van onze openingstijden. Indien wij onze goederen buiten de openingstijden dienen te bezorgen of op te halen, is dat altijd in overleg en wordt hiervoor een toeslag berekend. Alle transportkosten zijn exclusief 21% BTW.
Wij leveren en halen de materialen op tussen 8:30 en 17:00 op maandag t/m vrijdag. Heeft u bijvoorbeeld de materialen op woensdag specifiek in de ochtend of middag nodig? Dan leveren wij het op dinsdag en halen wij het op donderdag retour. Hiervoor betaalt u één huurdag en bent u er zeker van dat de materialen op tijd op locatie zijn.
Hierbij leveren wij standaard 1 werkdag voor het event en halen het 1 werkdag later weer op. Je krijgt vooraf een mail van ons met de tijdsindicatie.
Wil je meer flexibiliteit in je transport? Kies dan voor een transport op afspraak. De materialen worden geleverd op een dagdeel naar keuze (ochtend of middag). Hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn.
Dit is zeker mogelijk. Bij het online plaatsen van uw bestelling kunt u hiervoor kiezen. De spullen kunnen op de aangegeven ophaal dag tijdens openingstijden worden afgehaald aan de Genenberg 1C 5271 SC Sint-Michielsgestel.
Let op: Koelkasten en bars kunnen niet zelf op worden gehaald, tenzij u een bakwagen heeft met laadklep.
Schoonmaakkosten
Tegen geringe meerkosten (€0,12 per artikel) hoeft u zich nergens zorgen over te maken. U levert het bestek, servies en/of glaswerk gewoon veegschoon (geen etensresten achterlaten) in en wij doen de rest.
Als u er voor kiest zelf de goederen te reinigen dan dient u de spullen vaatwas schoon in te leveren. De afwaskosten komen dan te vervallen.
We verwachten het bestek, servies en glaswerk gesorteerd en in de juiste kratten retour. Mocht dit niet het geval zijn worden hier extra kosten voor in rekening gebracht á €0,05 per stuk.
Het is voor ons helaas niet mogelijk om na te gaan hoeveel artikelen er alsnog schoon terug zijn gekomen. Wij kunnen dan ook niet een deel van de afwaskosten terugstorten. Het is alles vies of alles schoon inleveren.
Wij begrijpen dat u het linnen niet schoon inlevert. Dat is geen probleem! Het is namelijk niet de bedoeling dat u ons linnen zelf wast, dat doet onze wasserij. Het enige wat u dient te doen is het linnen te ontdoen van grote (etens)resten en droog in te leveren i.v.m. schimmelvorming.
Mochten er wijnvlekken inzitten die er niet uit gaan worden daarvoor kosten in rekening gebracht. Ook wanneer er kaarsvet op het linnen zit zal dit worden doorberekend aan u. Dit moet namelijk op een speciale manier verwijderd worden.
Wij verwachten dat de friteuse leeg (zonder frituurvet) klaar staat om opgehaald te worden. Indien deze vol op locatie staat kan het voorkomen dat de chauffeur deze niet meeneemt.
Wij kunnen de barbecue en friteuse voor u schoonmaken tegen een meerprijs.
Als u deze schoon inlevert komen de schoonmaakkosten te vervallen.
Algemeen
De genoemde bedragen zijn huurprijzen per gebruiksdag. Wij leveren standaard één werkdag voor het evenement en de eerste werkdag erna halen we het weer op. Deze service bieden wij u aan zonder dat u hier extra huur voor hoeft te betalen. Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. Mocht uw evenement in het weekend vallen dan bezorgt Party-Time op vrijdag en worden de materialen maandag weer bij u opgehaald. Mocht u materialen gebracht of opgehaald willen hebben buiten kantoortijden of in het weekend dan is dat ook mogelijk in overleg, maar daarvoor is een toeslag van toepassing.
De huurprijzen die vermeld staan, zijn in euro’s en excl. de wettelijke BTW.
Alle genoemde bedragen voor huur, verbruiksmaterialen, brandstoffen, schoonmaak, bezorgen en ophalen e.d. zijn exclusief wettelijke BTW.
Prijswijzigingen voorbehouden.
Heeft u de materialen langer nodig dan één gebruiksdag dan berekenen wij slechts 15% per extra huurdag. Indien u de materialen langer dan een week in gebruik heeft, hebben wij aantrekkelijke aflopende huurprijzen.
De huurprijs is exclusief opbouwkosten. Wilt u dat wij de op- en afbouw verzorgen is dat mogelijk indien vooraf afgesproken. Wij plannen hier extra medewerkers voor in.
De kosten betreffen een inschatting en zullen op basis van nacalculatie (daadwerkelijk gemaakte uren) berekend worden. Wij gaan ervan uit dat onze medewerkers direct toegang krijgen tot de locatie en zonder belemmering kunnen op- of afbouwen. Wij verzoeken u bij de aanvang van de op- en afbouw aanwezig te zijn.
Als u fusten bij ons afneemt wordt de bar altijd door ons aangesloten. De bar moet dan wel op zijn plaats gezet kunnen worden. Mocht dit niet het geval zijn, zijn eventuele kosten voor de huurder zelf.
Betaling
Bij het zelf ophalen van uw bestelling kunt u contant of via pin betalen aan de balie. Met uitzondering van kachels en barbecues. Hierbij gaat de betaling achteraf i.v.m. het gasverbruik op nacalculatie.
Bij bezorging/ophalen gaat de betaling achteraf. U ontvangt een factuur via email.
Kiest u ervoor om aan de chauffeur te betalen, dan kan dit alleen contant en graag gepast betalen. Onze chauffeurs hebben geen wisselgeld bij zich.
Wanneer een deel van de bestelling niet is gebruikt worden deze materialen wel gewoon in rekening gebracht. Wij hebben de materialen klaargezet en ook aan niemand anders kunnen verhuren.
Met uitzondering van de niet aangebroken dranken, deze mogen retour.
Bier per vol fust of volle krat, wijn en fris per volle fles.
Onze werkwijze
Deze materialen/diensten verzorgen wij niet zelf. Wel kunnen wij u in contact brengen met betrouwbare partners.
Wij maken een inschatting voor hoeveel dranken u nodig heeft. We leveren het liefst hele of halve kratten, dat is het meest efficiënt met orderpicken. We geven liever te veel mee, dan dat u te kort komt. Niet aangebroken fusten/dranken mogen retour. Wijn en fris per volle fles, flessen bier per volle krat. De facturatie gaat achteraf. Mocht u onverhoopt toch iets te kort komen, is onze storingsdienst bereikbaar tot 23.00 uur.
Bij een feest rekenen wij de helft van het aantal gasten als bierdrinkers x 12 glazen per persoon, wat neerkomt op 3 liter p.p.
Wanneer u bij ons de bar & fusten afneemt, bieden wij koolzuurverbruik aan à €5,50. Wij zorgen dat er voldoende koolzuur bij zit voor het aantal bestelde fusten.
Wij leveren de bar incl. spoelborstel, afschuimer, viltjes, spoelblokjes en 5 mtr afvoerslang. Voor de watertoevoer kunt u een eigen tuinslang gebruiken met een Gardena koppeling.
Wanneer u geen fusten bij ons afneemt, komt er een toeslag bij van €27,50 per bar/tap. Wij bieden dan alleen een volle koolzuurfles aan à €50,95 i.p.v. koolzuurverbruik.
Glaswerk verhuren we uitsluitend per krat. De prijzen op de webshop zijn prijzen per krat. We hebben de glazen graag gespoeld en ondersteboven in de krat retour. Anders zullen er afwaskosten in rekening worden gebracht.
Bestek verhuren we uitsluitend per zakje van 10 stuks. We leveren er altijd een bestekbak bij en verwachten het bestek gesorteerd retour. Mocht dit niet het geval zijn worden hier extra kosten voor in rekening gebracht á €0,05 per stuk.
Alles wordt schoon geleverd, dus verwachten wij het ook schoon terug. U kunt er voor kiezen om het door ons schoon te laten maken, hiervoor worden schoonmaakkosten berekend á €35,00 per uur ex btw. Deze uren gaan op basis van nacalculatie. Voor afwaskosten gelden andere tarieven (zie kopje afwaskosten).
Bij breuk of vermiste goederen wordt de vervangingswaarde in rekening gebracht. Indien de vermiste goederen binnen 14 dagen worden terugbezorgd, worden deze goederen tegen de berekende prijs teruggenomen. Zodra goederen later retour komen dan deze 14 dagen, worden de berekende mancobedragen gecrediteerd, onder aftrek van de gederfde huurdagen. Bij beschadiging brengen wij de reparatiekosten in rekening.
Bij nieuwe klanten vragen wij u om zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort en/of rijbewijs). Het kan voorkomen dat de betaling volledig vooraf moet worden voldaan, mits anders overeengekomen.
Na terugkomst van de materialen in ons magazijn worden de materialen geteld en gecontroleerd op vermissingen en beschadigingen. U kunt hierbij aanwezig zijn. Indien er tijdens deze telling manco’s en/ of beschadigingen worden constateert zal de vervangingswaarde van het betreffende artikel in rekening gebracht worden.