Waar kan ik mijn bestelling ophalen en retour brengen?

Indien goederen worden afgehaald, kan dat van maandag t/m vrijdag vanaf 8.30 uur tot 17.00 uur tenzij anders is afgesproken. De goederen dienen weer te worden geretourneerd op de afgesproken dag tussen 8.30 en 17.00 uur.

Het adres is: Genenberg 1c 5271 SC Sint-Michielsgestel.

Tot wanneer en hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Bij annulering/opzegging van de opdrachtbevestiging, zullen annuleringskosten in rekening worden gebracht. Deze bedragen

  • 25% van de som bij opzegging tot 16 weken voor levering
  • 50% van de som bij opzegging in de periode 16 tot 12 weken voor de levering,
  • 75 % van de som bij opzegging 4 tot 12 weken voor de levering
  • 100 % van de som bij opzegging in de laatste 4 weken voor levering.

Deze tarieven zijn ook terug te vinden in onze algemene voorwaarden.
In uitzonderlijke gevallen kunnen deze kosten veranderen.

Ik wil mijn bestelling wijzigen. Hoe kan ik dit doen?

Wijzigingen in de bestelling kunnen tot uiterlijk 2 werkdagen voor de levering worden doorgegeven per mail. Het beste kunt u een reactie geven op de opdrachtbevestiging die wij hebben verstuurd. 

Heeft u een wijziging één dag voor de levering? Neem dan even contact met ons op om te bekijken of dit nog mogelijk is. Op voorhand kunnen wij dit helaas niet garanderen.

Zijn de materialen voor mij gereserveerd wanneer ik een offerte heb lopen?

Als u een offerte van ons heeft ontvangen, zijn er nog geen materialen voor u gereserveerd. Bij een akkoord van u op de offerte wordt gekeken of de gewenste materialen beschikbaar zijn. Geeft u daarom zo spoedig mogelijk door of een offerte doorgaat.

Van uw bestelling krijgt u altijd een orderbevestiging. Het is belangrijk dat u deze goed controleert. Staat bijvoorbeeld het afleveradres goed vermeld? Kloppen de aantallen en is de juiste datum ingevuld? Uw order wordt uitgevoerd zoals op de orderbevestiging vermeld.

Kan ik een afspraak maken voor mijn bestelling?

Mocht u langs willen komen bij ons op kantoor, dan kunt u telefonisch of via de email een afspraak maken. Zeker bij bruiloften en grotere partijen heeft dit onze voorkeur. We hebben dan de mogelijkheid om u te adviseren en we kunnen de materialen laten zien. We maken direct een offerte op maat voor u.

Hoe kan ik een offerte aanvragen/bestelling plaatsen?

U dient altijd van te voren een offerte aan te vragen. Dit kan via onze webshop, zo hebben we meteen de juiste NAW-gegevens. Voor alle manieren geldt dat uw bestelling minimaal 2 werkdagen voor levering aan ons doorgegeven moet zijn. Lukt het u niet om voor deze tijd uw bestelling te plaatsen neem dan telefonisch contact met ons op. Middels dit telefonisch overleg wordt er gekeken of uw bestelling nog uitgevoerd kan worden. Wellicht dat het nog via ons eigen wagenpark gebracht kan worden of haalt u de materialen zelf op?

Wij streven ernaar uw vrijblijvende offerte op de dag van aanvraag naar u te sturen.
Onze website geeft geen voorraden weer. Mochten wij de gekozen materialen niet meer beschikbaar hebben, gaan we samen op zoek naar een passend alternatief.