21 diner organiseren

Inmiddels is een 21 diner een populaire manier om je 21e verjaardag te vieren. Een chique diner met thema, vaak gehouden in het ouderlijk huis, waar groots wordt uitgepakt. Dit brengt een heerlijke avond waarin alles tot in de puntjes verzorgd is. Het bereiken van de leeftijd 21 is namelijk iets speciaals dat niet onopgemerkt voorbij mag gaan. Hoe pak je de organisatie van een 21 diner aan? Waar begin je? En hoe zorg je dat je alles geregeld krijgt? We hebben de beste 21 diner tips op een rij gezet. Daarbij staat alles op een rij om het perfecte diner te organiseren voor een onvergetelijke avond.

De locatie van je 21 diner

Traditiegetrouw wordt een 21 diner in het ouderlijk huis van de jarige georganiseerd. Dit is een symbolische plek waar alle vrienden van de jarige samenkomen om tijdens een uitgebreid diner de verjaardag te vieren. Het is natuurlijk erg stijlvol om de gehele avond volgens een thema in te richten. Inmiddels hebben wij menig locatie omgetoverd tot een chique 21 diner. Van stijlvolle tafels en stoelen tot aan tafellinnen, luxe servies en tafelaankleding zoals kandelaars, een tafelstuk en ballonnen.

Het thema van je 21 diner

Een geslaagd 21 diner bevat uiteraard ook een leuk thema. Het thema is hierbij geen onbelangrijke keuze, want dit komt in veel aspecten terug van het diner. De uitnodiging, het menu en de gehele aankleding moet hier namelijk op aan sluiten. Daarnaast zit hier ook een dresscode aan verbonden zodat de sfeer al direct wordt gezet. We hebben hieronder ter inspiratie enkele voorbeelden van aangeklede locaties neergezet. Heb je moeite met het selecteren van een thema? We geven je hierin graag advies en bespreken de mogelijkheden met je door.

Uitnodiging voor 21 diner

Wat is je 21 diner zonder een mooie uitnodiging? Maak daarom een gastenlijst van de mensen die je allemaal bij jouw 21 diner wil hebben. Als je er zeker van wil zijn dat er zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn bij de viering van jouw 21e verjaardag is het handig om in een vroeg stadium een ‘Save the date’ de deur uit te doen. Het is erg leuk om de uitnodiging 21 diner compleet in stijl van je thema te doen. Dit zet namelijk al direct de juiste toon.

21 diner menu

Het belangrijkste van een diner is uiteraard het eten. Bij een 21 diner is het gebruikelijk dat de ouders het diner verzorgen, alhoewel het natuurlijk wel slim is om dit af te stemmen. Maak een menukaart in de stijl van het thema. Vind je het lastig om een geschikt 21 diner menu samen te stellen? We denken graag met je mee over gerechten die in de stijl van het thema passen of informeer eens naar de mogelijkheden bij een van onze cateraars. Maak door middel van naamkaartjes de tafelschikking duidelijk. Tussen de gerechten door wordt er daarnaast vaak een speech gehouden of een liedje gezongen door de gasten.

It’s party-time!

Het is verstandig om een 21 diner goed voor te bereiden zodat alles soepel en in stijl verloopt. Dit zorgt ervoor dat je de avond zelf kunt genieten. Bij Party-Time beschikken we over alle denkbare materialen die voor een chique diner nodig zijn en die ook perfect binnen bepaalde thema’s passen. We denken graag met je mee zodat jij samen met je ouders het perfecte 21 diner kan organiseren.
Een 21 diner organiseren in de omgeving van Den Bosch, Eindhoven, Veghel, Uden, Tilburg en omstreken? Party-Time Verhuur & Organisatie heeft alles in huis voor een onvergetelijke 21e verjaardag.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Het puin ruimen is begonnen, dus nu eerst even een Facebook momentje van de laatste 6 weken met ruim 750 opdrachten. Hierbij slechts een kleine impressie van feesten en evenementen van de afgelopen weken. Examenfeesten, 21 Diners, Abrahams, Sara's, Festivals, Poolparty's, Bedrijfsfeesten, Bruiloften. Wat een topteam hebben we toch! ... MeerMinder

Reageer op Facebook

Een heel fijn team waar het heel prettig mee samenwerken is!

Hard gewerkt hoor👍

OMG als ik kon kwam ik vrijwillig helpen Rob van Beekveld😱

View more comments

1 maand geleden

Party-Time Verhuur & Organisatie

Voor een geslaagd feest ga je party time verhuur in Sint-Michielsgestel . ... MeerMinder

Het feest kan beginnen! ... MeerMinder

Het feest kan beginnen!

Laad meer