Bruiloft organiseren

Voor velen is de dag dat ze gaan trouwen de mooiste dag van hun leven. Het is begrijpelijk dat een bruiloft organiseren ook stress met zich mee kan brengen. Waar begin je? Hoe regel je dit op een goede manier? Hoe zorg je dat je niets over het hoofd ziet? We hebben vanuit onze jarenlange ervaring alle tips en een plan van aanpak op een rij gezet om een bruiloft te organiseren een stuk eenvoudiger te maken.

Organisatie van een bruiloft

Je zit waarschijnlijk op een roze wolk nadat het huwelijksaanzoek is geweest, maar er is ook genoeg werk aan de winkel. Een bruiloft organiseren is iets waar je de tijd voor moet nemen. Genoeg zaken om over na te denken. Een bruiloft plannen start vaak met het maken van een bruiloft checklist. Het aanhouden van deze checklist geeft je houvast en overzicht tijdens het plannen van de mooiste dag van jullie levens.

Trouwlocatie en thema van de bruiloft

Uiteraard is de trouwdatum het eerste waar je over na gaat denken. Nadat je deze hebt gekozen zijn de trouwlocatie en het thema belangrijke onderwerpen voor het organiseren van een bruiloft. Kies je voor een zaal of kroeg, ga je naar het buitenland of heb je een mooie trouwlocatie voor handen waar je gebruik van kunt maken? Een grote bruiloft of toch liever klein en intiem? Het is ook mogelijk om een thema mee te geven aan je bruiloft. Stem je bruiloft decoratie en bruiloft aankleding compleet af op het thema en zorg dat alles compleet naar je wensen wordt ingericht. Wij geven je graag persoonlijk advies om jullie bruiloft te laten slagen.

Complete organisatie van een bruiloft

Zorg dat je een duidelijk budget voor ogen hebt. Dit is bepalend voor de verdere invulling van je bruiloft. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring in de organisatie van bruiloften en geven je graag advies om dit efficiënt en naar wens te organiseren. Van het uittekenen van de opstelling tot het samenstellen van de lijst met materialen. Van het opbouwen van de trouwlocatie tot het bedienen van de gasten tijdens het feest. Wij ondersteunen je waar dat gewenst is. Een bruiloft organiseren blijft iedere keer weer een grote eer. Bijzonder om een steentje bij te mogen dragen aan deze bijzondere dag voor het toekomstige bruidspaar.

Aankleding bruiloft en levering van materialen

Bij het organiseren van een bruiloft zijn er, zeker als je hier een tent of locatie voor dient in te richten, veel materialen nodig. Een lijst die logischerwijs veel langer is dan waar jij op het eerste moment aan denkt. Van de meest simpele items als bars, glaswerk, statafels en krukken tot aan decoratiemateriaal passend bij het thema of de stijl van de bruiloft. Denk aan rode lopers, verlichting, ballonnen en toiletvoorzieningen. Wij hebben alles voor handen, bekijk gerust eens ons uitgebreide assortiment. Wat wij liever doen, is dat we je een persoonlijk advies geven zodat jij alle materialen in huis haalt die je ook echt nodig hebt.

Bruiloft organiseren: enkele impressies

Ben je op zoek naar een thema of stijl van je bruiloft? We hebben enkele foto’s uitgezocht van bruiloften die we in het verleden hebben mogen organiseren, opbouwen en materialen mochten leveren. Doe inspiratie op voor je eigen bruiloft en neem, indien gewenst, contact met ons op. We helpen je graag verder met een bruiloft organiseren, een ongetwijfeld bijzondere dag.

Een bruiloft organiseren in de omgeving van Den Bosch, Eindhoven, Tilburg, Uden of een andere mooie locatie? Party-Time Verhuur & Organisatie geeft je graag persoonlijk advies, levert je de benodigde materialen en zorgt voor de perfecte aankleding voor een onvergetelijke bruiloft.

 

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Pop-up Dranken-Drive-Inn Party-Time vrijdag 3 april 2020,

Helaas zal het corona virus onze drank voorraad niet laten krimpen. Daarom willen wij ons drankenmagazijn leeg verkopen, om na deze crisis met een verse voorraad te kunnen starten.
Wij bieden nu onze drankenvoorraad aan met een korting van 20 % !! (op=op)

Hoe werkt het? Ga naar onze website partytime-verhuur.nl kies voor direct bestellen, ga naar frisdranken en/of alcoholische dranken en bestel de gewenste dranken (frisdranken minimale afname 6 flessen) kies voor zelf ophalen en vul bij opmerkingen in: actie 20% korting en uw kenteken waarmee u de bestelling komt ophalen.

Vul uw adresgegevens in en verzend de aanvraag, vervolgens checken wij de beschikbare voorraad, zetten de emballage erbij en wij sturen u een bevestiging met een betaalverzoek via de mail. U betaald het bedrag en wij zetten alles klaar. Vrijdag 3 april tussen 11.00 en 14.00 uur kunt u de bestelling vervolgens ophalen.

De bestellingen worden op kenteken klaargezet en vanwege de geldende maatregelen vanuit de overheid zullen wij de bestelling in uw auto zetten. Zodat er geen klantencontact plaatsvindt en we gepaste afstand van elkaar houden. Houdt uzelf ook aan de geldende maatregelen. Heeft u ziekte verschijnselen blijf binnen en houdt netjes 1,5 meter afstand van elkaar.
... MeerMinder

Heb je nog extra koel- en of vriescapaciteit nodig in deze tijd? Of extra tenten voor grotere kantinecapaciteit of voor toegangscontrole? Bel gerust! Zojuist nog tenten geplaatst en ingericht voor grote snoepfabriek, zodat de productie door kan gaan! Wij staan te springen om werk! Delen stellen we heel erg op prijs! ... MeerMinder

Reageer op Facebook

En wel bij de grootste chocoladefabriek ter wereld!

Mooie foto Marcel!

Goed bezig

Jordie Suppers

View more comments

In deze uitzonderlijke tijden ook een kort bericht van onze kant. We laten je graag weten hoe wij omgaan met het Corona virus. Wij doen er alles aan om -in de eerste plaats- zelf gezond te blijven. En natuurlijk iedereen zo goed mogelijk te helpen met de uitdagingen die er nu al zijn en die nog zullen komen. Zo zijn we aan het kijken of we bedrijven met onze chauffeurs of wagens te hulp kunnen schieten. Bent u of kent u een bedrijf die door deze omstandigheden wagens of chauffeurs te kort komt. Neem dan contact met ons op, om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

De volledige sluiting van Horeca gelegenheden en het verbieden van evenementen groter dan 100 personen heeft voor ons grote gevolgen. Hierdoor hebben wij besloten om onze openingstijden aan te passen. Het kantoor zal gesloten zijn in ieder geval tot 6 april, tot nadere berichtgeving. Uiteraard blijven we bereikbaar voor u:

Telefoon: 073-5516763
Website: www.partytime-verhuur.nl
Mail: info@partytime-verhuur.nl

Wilt u toch een afspraak op kantoor, neem even telefonisch of via de mail contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt en iedereen succes en sterkte de komende tijd!
... MeerMinder

In deze uitzonderlijke tijden ook een kort bericht van onze kant. We laten je graag weten hoe wij omgaan met het Corona virus. Wij doen er alles aan om -in de eerste plaats- zelf gezond te blijven. En natuurlijk iedereen zo goed mogelijk te helpen met de uitdagingen die er nu al zijn en die nog zullen komen. Zo zijn we aan het kijken of we bedrijven met onze chauffeurs of wagens te hulp kunnen schieten. Bent u of kent u een bedrijf die door deze omstandigheden wagens of chauffeurs te kort komt. Neem dan contact met ons op, om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.  

De volledige sluiting van Horeca gelegenheden en het verbieden van evenementen groter dan 100 personen heeft voor ons grote gevolgen. Hierdoor hebben wij besloten om onze openingstijden aan te passen. Het kantoor zal gesloten zijn in ieder geval tot 6 april, tot nadere berichtgeving. Uiteraard blijven we bereikbaar voor u:

Telefoon: 073-5516763 
Website: www.partytime-verhuur.nl 
Mail: info@partytime-verhuur.nl  

Wilt u toch een afspraak op kantoor, neem even telefonisch of via de mail contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Alvast bedankt en iedereen succes en sterkte de komende tijd!Image attachment

Reageer op Facebook

Heel triest, succes en sterkte!👊

Jullie ook sterkte met deze bizarre situatie!🍀

Triest voor jullie en mooi dat jullie hulp aanbieden.

Heel veel sterkte ook voor jullie een hele strop👍🍀

Sterkte🍀

Ik ga hem delen, wie weet hebben bedrijven chauffeurs en wagens nodig? 👍🏼

Ook jullie heel veel sterkte!!

Sterkte in deze lastige tijd!

Jullie ook veel sterkte

Verschrikkelijk....Sterkte allemaal! 💪💪

Ik ga jullie mooie gebaar ook delen!!! Top!!!

Sterkte!

Luc van den Hurk iets voor jullie wellicht? Binnenlandse ritjes?

Rene Heerkens?

Voor jullie ook veel sterkte en succes!!!

View more comments

Laad meer