Bedrijfsevenement: zelf opening en open dag organiseren

Als bedrijf zijnde organiseer je zo nu en dan een activiteit, evenement of jubileum. Een opening van een nieuwe locatie of het organiseren van een open dag. Hierbij beschik je als bedrijf niet over alle evenementen materialen die nodig zijn. Voor de verhuur van deze party materialen vind je in Party-Time Verhuur & Organisatie een vaste partner. Je wil mensen trekken, iets vieren of juist meer omzet genereren. Heb jij ervaring in het organiseren van activiteiten en evenementen? Weet jij waar je alle materialen kunt huren? Een goede voorbereiding en een vaste partner die weet wat er nodig is, deze evenementen materialen kan leveren en eventueel kan helpen bij het aankleden van het bedrijfsevenement is prettig. Je wil namelijk dat het evenement tot in de puntjes wordt geregeld zodat je als bedrijf een goede indruk achterlaat.

Verhuur materialen voor bedrijfsevenement

We hebben inmiddels ruim 20 jaar ervaring in het aankledingen van bedrijfsevenementen, organiseren van feesten en leveren van alle denkbare materialen. Bekijk ons uitgebreide assortiment en zorg dat je de juiste materialen inhuurt voor een aanstaand bedrijfsevenement. Twijfel je over wat je moet inhuren? Neem contact met ons op, we vertellen je precies wat je nodig hebt voor het type evenement en het aantal verwachte gasten. We adviseren je graag zodat je een succesvolle opening, open dag of jubileum kunt organiseren voor je bedrijf. Bekijk hieronder enkele sfeerimpressies van evenementen waar we in het verleden de aankleding van hebben verzorgd.

Een succesvolle open dag organiseren

Ga je als bedrijf een opening of open dag organiseren? Hoe pak je dat aan? En hoe weet je of je op de goede weg bent? We geven bedrijven graag advies over het succesvol neerzetten van een open dag. We helpen graag met een draaiboek en geven advies over de benodigde materialen. Zo heb jij een goed overzicht en weet je dat je aan alles hebt gedacht. We zetten onze jarenlange ervaring in het organiseren en aankleden van bedrijfsevenementen graag in. We hebben marktkramen waarmee je eenvoudig informatiepunten kunt creëren. Zo leveren we de materialen, bouwen we mee op en zorgen we dat alles klaar staat voor de open dag. Neem daarom voor de verhuur van feest materialen eens contact met ons op, we geven je graag een persoonlijk advies.

Bedrijfsevenement: een personeelsfeest organiseren

Jaarlijks staat het bedrijfsuitje of teamuitje op het programma. De organisatie van een personeelsfeest is een waardering naar de medewerkers en een goed moment om aan teambuilding te werken. Een personeelsfeest organiseren is iets om ieder jaar naar uit te kijken. Vaak heb je als bedrijf zelf niet alle materialen in huis die bij een bedrijfsfeest komen kijken. Voor een barbecue, diner en borrel heb je al snel aanvullende materialen nodig. Inmiddels hebben we al bijgedragen aan talloze kerstborrels, teambuilding activiteiten, bedrijfsuitjes en personeelsfeesten. Hoe gezellig is het om je collega’s tijdens een actieve dag en feestavond beter te leren kennen. We adviseren je graag om een succesvol personeelsfeest of (kerst)borrel te organiseren.

Materialen voor bedrijfsevenement

Wij beschikken over een uitgebreid assortiment. Daarmee hebben we alles in huis voor een geslaagd evenement.
- Tafels en statafels
- Stoelen, krukken en lounge
- Tafellinnen en tafelaankleding
- Servies, bestek, glaswerk
- Alle keukenapparatuur en keukenbenodigdheden
- Licht, geluid en stroom
- Alle denkbare sfeer en decoratiematerialen
- Aankleding van themafeesten en evenementen
- Tenten en parasols
- Podium en garderobe

EEN GREEP UIT ONZE OPDRACHTGEVERS:

Zakelijk - ASML - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - CHV Noordkade - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - MARS - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Cafe de Unie - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Elde College - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Kasteel Maurick - Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Albron - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - DAF - Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Sodexo - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Fevents - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - De Ruwenberg - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Jeroen Bosch Ziekenhuis - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Classic Park - Party-Time Verhuur & Organisatie
Zakelijk - Brasserie Top - Party-Time Verhuur & Organisatie

HUUR JE MATERIALEN

Party-Time Verhuur & Organisatie helpt graag bij het organiseren van een bedrijfsevenement, een opening, een open dag en jubileum in de omgeving van Den Bosch, Eindhoven, Tilburg, Uden, Veghel, Sint-Oedenrode, Schijndel, Sint-Michielsgestel, Den Dungen, Boxtel, Oisterwijk, Vught, Haaren en omgeving.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Heb je nog extra koel- en of vriescapaciteit nodig in deze tijd? Of extra tenten voor grotere kantinecapaciteit of voor toegangscontrole? Bel gerust! Zojuist nog tenten geplaatst en ingericht voor grote snoepfabriek, zodat de productie door kan gaan! Wij staan te springen om werk! Delen stellen we heel erg op prijs! ... MeerMinder

Reageer op Facebook

En wel bij de grootste chocoladefabriek ter wereld!

Mooie foto Marcel!

Goed bezig

Jordie Suppers

View more comments

In deze uitzonderlijke tijden ook een kort bericht van onze kant. We laten je graag weten hoe wij omgaan met het Corona virus. Wij doen er alles aan om -in de eerste plaats- zelf gezond te blijven. En natuurlijk iedereen zo goed mogelijk te helpen met de uitdagingen die er nu al zijn en die nog zullen komen. Zo zijn we aan het kijken of we bedrijven met onze chauffeurs of wagens te hulp kunnen schieten. Bent u of kent u een bedrijf die door deze omstandigheden wagens of chauffeurs te kort komt. Neem dan contact met ons op, om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

De volledige sluiting van Horeca gelegenheden en het verbieden van evenementen groter dan 100 personen heeft voor ons grote gevolgen. Hierdoor hebben wij besloten om onze openingstijden aan te passen. Het kantoor zal gesloten zijn in ieder geval tot 6 april, tot nadere berichtgeving. Uiteraard blijven we bereikbaar voor u:

Telefoon: 073-5516763
Website: www.partytime-verhuur.nl
Mail: info@partytime-verhuur.nl

Wilt u toch een afspraak op kantoor, neem even telefonisch of via de mail contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt en iedereen succes en sterkte de komende tijd!
... MeerMinder

In deze uitzonderlijke tijden ook een kort bericht van onze kant. We laten je graag weten hoe wij omgaan met het Corona virus. Wij doen er alles aan om -in de eerste plaats- zelf gezond te blijven. En natuurlijk iedereen zo goed mogelijk te helpen met de uitdagingen die er nu al zijn en die nog zullen komen. Zo zijn we aan het kijken of we bedrijven met onze chauffeurs of wagens te hulp kunnen schieten. Bent u of kent u een bedrijf die door deze omstandigheden wagens of chauffeurs te kort komt. Neem dan contact met ons op, om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.  

De volledige sluiting van Horeca gelegenheden en het verbieden van evenementen groter dan 100 personen heeft voor ons grote gevolgen. Hierdoor hebben wij besloten om onze openingstijden aan te passen. Het kantoor zal gesloten zijn in ieder geval tot 6 april, tot nadere berichtgeving. Uiteraard blijven we bereikbaar voor u:

Telefoon: 073-5516763 
Website: www.partytime-verhuur.nl 
Mail: info@partytime-verhuur.nl  

Wilt u toch een afspraak op kantoor, neem even telefonisch of via de mail contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Alvast bedankt en iedereen succes en sterkte de komende tijd!Image attachment

Reageer op Facebook

Heel triest, succes en sterkte!👊

Jullie ook sterkte met deze bizarre situatie!🍀

Triest voor jullie en mooi dat jullie hulp aanbieden.

Heel veel sterkte ook voor jullie een hele strop👍🍀

Sterkte🍀

Ik ga hem delen, wie weet hebben bedrijven chauffeurs en wagens nodig? 👍🏼

Ook jullie heel veel sterkte!!

Sterkte in deze lastige tijd!

Jullie ook veel sterkte

Verschrikkelijk....Sterkte allemaal! 💪💪

Ik ga jullie mooie gebaar ook delen!!! Top!!!

Sterkte!

Luc van den Hurk iets voor jullie wellicht? Binnenlandse ritjes?

Rene Heerkens?

Voor jullie ook veel sterkte en succes!!!

View more comments

Wij zijn al helemaal klaar voor carnaval!!
Jullie ook? #fijnfisjenie #carnaval2020
... MeerMinder

Wij zijn al helemaal klaar voor carnaval!!
Jullie ook? #fijnfisjenie #carnaval2020

Reageer op Facebook

mis een blauw krukske!

Laad meer